مهرداد توماری

کارگاه حضوری تکنیک های طلایی صداسازی

 

گروه آموزشی ترنیم مفتخر است برای اولین بار در کشور کارگاه حضوری تکنیک های طلایی صداسازی را برگزار میکند.

در این کارگاه بصورت فشرده جدیدترین تمرینات صداسازی براساس بروزترین متدهای دنیا به هنرجویان ارائه می شود.
همچنین در این کارگاه تمریناتی از قبیل ساپورت تنفسی، اندام های صوتی، صدای میانی، صدای سینه، صدای سر، تحریر و تمرینات متنوع دیگری گفته میشود که بسیار کاربردی و قابل استفاده در اجرا و خواندن است.

این کارگاه تخصصی مختص خوانندگان، سخنرانان، گویندگان، مداحان و تمام افرادی که بطور حرفه ای از صدای خود استفاده میکنند میباشد. فیلم کارگاه ضبط شده و بعنوان یک دوره حرفه ای در اختیار شرکت کنندگان این کارگاه قرار میگیرد. و همچنین بخش پرسش و پاسخ این کارگاه نیز برای شرکت کنندگان بسیار مفید میباشد.

تمرینات این دوره ها بسیار کاربردی هستند و با تمرینات دوره های صداسازی گروه آموزشی ترنیم متفاوت است و تمرینات آن در هیچکدام از دوره ها نیست.

برای حرفه ای شدن و پیشرفت شما نیاز به اپدیت اطلاعات خود در زمینه صداسازی دارید و ما مسیر شما را برای رسیدن به یک صدای زیبا و دلنشین هموار میکنیم.

پیشنهاد میکنم این کارگاه بسیار کاربردی را از دست ندهید. ظرفیت شرکت در این کارگاه محدود بوده لذا هر چه سریعتر برای ثبت نام اقدام کنید.

برای ثبت نام به واتساپ یا تلگرام شماره ۰۹۰۱۵۹۸۶۵۶۴ پیام دهید.

زمان برگزاری کارگاه جمعه سوم دی ماه در فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در
تهران ، بزرگراه نواب صفوی ، بعد از ایستگاه متروی کمیل ، خیابان سلمان فارسی ، خیابان محبوب مجاز ، فرهنگسرای انقلاب اسلامی می باشد.

هزینه شرکت در کارگاه ۳۹۹ هزار تومان است .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
مهرداد توماری

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

0